söndag 14 juni 2009

somnade typ klockan två igår.
var ändå ganska pigg ochså :o mwhehe.
idag vet jag inte vad som händer, funderar på att bara va hemma och slöa som alltid, det är sköönt. mamma och mina systrar är inte hemma just nu, dom stack iväg för en kvart sedan typ. jag börjar seriöst bli trött som fan på mina syskon, dom är himla pinsama och skriker och håller på.. ibland funderar jag grovt på att sticka hemifrån men jag vill inte lämna mamma själv i denna röran. äsch, shit always happen. nu ska jag ialf äta någonting och se på teveee. men hallå! ni kommer inte tro mig! jag kanske flyger till turkiet den 26!! det går inte att förklara hur lycklig jag blev igår när mamma sa det! fast det är inte helt säkert, men man får alltid hoppas!
pussochkram
/ s'

14 juni 2009 11.56

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar