torsdag 18 juni 2009

bonjour les amis :)
ett tag sedan jag skrev känns det som. men ja.. denna kvällen är en sådan tråkig kväll som man inte har någonting annat att göra än att blogga. jag har faktiskt börjat att gå ut och springa! jag har satt upp mål tills efter sommarn, så ja.. efter sommarn kommer ni förhoppningsvis se mig med en platt och fin mage (haha jag får se hur det går... ) och brun och sedan ska jag verkligen försöka spara mitt hår under hela sommarn, för jag vill ha lååångt hår! dessutom vill jag faktiskt ha lockigt.. det är så underbart fint med lockigt hår och åh, egentligen har jag ju lockigt hår och sånt, men jag har slitit ut det så in i helvete och dessutom så är det inte fint lockigt, surt som fan.
iallafall så stack jag, mela och maja ut och 'sprang' idag ungefär halv två eller något. haha det gick inge vidare för kalkonerna, men vi träffade på adam så jag joggade med honom istället sedan väntade vi in mela och maja, och efteråt stack vi till stan och sånt. jag tycker vädret är trist. och det är enormt mycket alkisar och sånt i stan just nu.
hoppas det blir av det med turkiet, annars kan jag drömma om platta magen och bruna jag!

jo sånthär lockigt hår vill jag ha :

sjukt fint!

pussochkram / s'

22.20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar