tisdag 23 juni 2009

13 dagar kvar <3

hej!
nu känns det verkligen som att vi ska åka! imorse klockan tio åkte jag mamma och syrran till något ställe för att fixa våra pass, och ja.. haha min bild blev ju helt sär. men jag orkade inte ta något nytt.
ett tag sedan kom jag hem och har försökt att fixa med min design på min andra blogg, ska gå över till 'blogg' igen.. men det får bli när jag kommit hem från turkiet och fixat ihop lite snygga bilder till headern :) jag väntar på att mela ska vakna vilket hon aldrig gör, eller så har hon inte sett mina sms.. :(
kraam / s'
juste ja..
igår köpte jag två långärmade tröjor från cubus, och en bikiniöverdel :)
har inga bilder på tröjorna men har på bikinin,


inte snyggaste, men ändå något :)
sedan har jag massa saker som jag vill ha!



(denna måste jag bara ha!)
om jag ändå vore rik ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar