fredag 12 juni 2009

p-party lover party party lover (8)

hejsan.
jo nu är det faktiskt sommarlov även om det inte känns så! måste bara säga att jag blev hur skrämd som helst imorse! jag gick in till köket för att dricka vatten, så ser jag något svart springa från min hall, och det är naturligtvis grannens katt som alltid går in i fel lägenhet eller vad den nu gör, och jag börja skrika rakt ut och så stack katten ut. men fyfan vad rädd jag bleev! dagen har varit slö och det har varit skönt. träffade sofia för att lämna hennes tröja ochså :) fyfan vad mycket regn det var ute idag, det är ju en hemsk start på sommarn :( har egentligen tänkt blogga tidigare på dagen men jag har inte orkat riktigt.. vad kan man säga? :o jag kommer faktiskt att sakna min klass under sommaren :( och en person kommer jag deffinetivt sakna ihjäl i sommar! jauu. folket på msn är så himla osociala så jag börjar tröttna på att sitta här som en idiot och inte göra någonting! men här får ni en bild på klassen,



12 juni 2009 22.00
puss ha det gött alla!
/ s'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar