torsdag 11 juni 2009

ÄNTLIGEN!
dagen som alla har längtat efter är äntligen här, fast tyvär var det ju en del regn och sånt idag, men det var trevligt ändå. först gick jag till sofia på morgonen och vi åt frukost och sedan fixade vi oss och gick till skolan. skolgården va full med folk! och sedan skulle folk sjunga och sånt tråkigt, sen skulle rektorn hålla tal, fyfan jag hatar verkligen att lyssna på rektorer som står och tjatar i en halvtimma om ingenting. ja iallafall sedan bar det upp mot sal 418 för att säga hejdå till klassen och sånt, kommer sakna henrik! synd att han ska sluta :<

och ja, jag märker att min text börjar bli lång, men när jag skriver så blir det mer än anat, och jag tror ingen läser men jag skriver ändå, som sagt, bloggen är till för att skriva av mig, men det skulle ju vart trevligt om någon läste :)
sedan måste jag säga att jag är faktiskt nervös inför åttan, jag borde inte tänka på det nu men ändå liksom, så mycket efter som jag hamnat i sjuan borde jag oroa mig en del :( men förhoppningsvist går det väll bra, och jag funderar på att bli psykolog :o men det känns lite jobbigt att jag kommer ha massor med problem jag måste lösa. äh, sånt får jag tänka på sen. och nej nu är det för mycket skrivet! vill bara säga en sista sak. 2008 året kommer att förbli mitt bästa år i hela mitt liv, det är jag säker på!

puss&kram ha bästa sommarlovet!
/ s'

11 juni 2009 23.25


justdetja, lyssna på denna låten ---> http://www.youtube.com/watch?v=S7S5y6a5TDQ&feature=related
den är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar