tisdag 23 juni 2009

22.00

någonting gör så att jag tappat lusten till att skriva om min dag. och bara skriva om tankar som fallit mig idag. men kan iallafall sammanfatta lite granna om dagen. först solade jag solarium med mela, blev lite brunar iallafall :) sedan åkte jag och mela till stan och kollade runt lite. (kollade just på ginas sida om jeansjackan, bara kvar storlekar i xxs, surt..) sen var vi lite med varan efter och sånt och så gick jag med mela hem till henne för att hämta en bok som jag kommit in i rätt mycket. som jag vill vara av katarina von bredow , hon har bra böcker!
det föll mig en tanke idag..
äsh. ingen kommer ändå fatta. jag tänker för mycket, och folk kanske stör sig på det eftersom att jag oftast tänker mig bort och verkar sur, vilket jag inte är, utan bara fundersam över småsaker som ingen annan är..
jaja, nog med mycket tjat. förresten, på bilden står det 'blogg.se' men det blev fel så att det är bara att ignorera!
kram / s'
jag tycker att ni borde börja kommentera lite ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar