fredag 5 juni 2009

dagen

denna dagen var härlig som fan!
hela veckan har varit underbar! idag skulle vi ha utvärdering på dansen, (så jävla tråkigt att det är över nu! jag vill inte ha vanlig skola!) iallafall så kom ingen lärare eller något, efter typ 40 minuter stack vi. jag och sofia åkte till hennes stall! 4gott (L) jag red på bolly, shit vad läskigt det var i början men skitkul, envisaste hästen jag mött! :o iallafall, sen så gjorde vi bolly lite fin och sånt, och ååh, så söt är hon! måste dit igen! sen hade vi lite piknik på busshållplatsen, & på 60 bussen träffade vi ett emo och en pårökt pundare, dom var helt knäppa. nu är jag hemma.
juste ja! vi hade uppvisningen igår, elevensval mojs, haha det var kul som fan men lite pinsamt :D
här kommer lite macforum bilder som jag och sofia tog igår (h)




5 juni 2009 19.24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar