söndag 7 juni 2009

hejsan Y
finfin dag idag. vaknade tidigt imorse för att åka till ullared. och så skulle min moster kolla ifall det var öppet så vi åkte ner till hennes jobb (hemköp) för att låna en dator, och så skulle dom självklart skämta med oss och sa att det var stängt, så sa dom att vi ändå kunde åka till borås och hälsa på lite där hos släktingarna och djuren på djurparken. och haha, efter ungefär en timma säger min moster såhär : när vi är på ullared ska du ha en egen vagn som du och din mamma delar på, och betul ska ha en som jag och hon delar på. så tänkte ja bah: haha är hon dum i huvudet, det är ju stängt? men det var visst jag som var lite korkad och inte förstog att dom hade skämtat med oss! haha lite dumt av mig. sedan var jag allmänt trög hela vägen men det var kul ändå (y) väl framme vid ullared så tyckte jag och betty att det var skitlitet, enda tills vi kom in .. shit var stort det äär! och det var inte lätt att köra vagnarna heller, tappade seriöst räkningen på hur många människor jag körde på och folk kollade snett på mig hela tiden, kanske för att jag inte hade något smink och hade luffarkläder på mig, lite pinsamt. ganska mycket köpt blev det väll, är iallafall nöjd :) känns bra. tänkte faktiskt fota sakerna jag köpt men det orkar jag faktiskt inte, har bara en bild på min fina nessisär *stavning. efter ett långt tag så började vi bli trötta så vi åkte till pappa för att äta, och alltså herregud! det satt tre typ 20 åringar, typ en snobb, en ''luffare'' och en skinhead. tyckte dom såg äckliga och dumma ut. så kom dom in för att betala då, och jag och betty satt där inne och åt, så hör jag hur den ''snobben'' säger såhär till ''luffaren'' : hon var la snygg eller? ;) och så tittar dom på mig?! först tänkte jag bara, haha jag hörde säkert fel. sen såg jag hur dom stog och kollade på mig, asså jag fattade noll seriöst! dom kanske inte var seriösa men dom såg äckliga ut och åh fyfan vad rädd jag blev att dom skulle komma och säga något, för min pappa skulle seriöst skärt halsen av dom då! aja ush. u blev inlägget lite för långt. ni får ha en toppen kväll , nu ska jag lägga mig lite och vila!
puss&kram / s'

7 juni 2009 18.18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar