söndag 21 juni 2009

heeej
jag har glada nyheter! :D
det blir turkiet den 6 juli! en dag innan min födelsedag. haha assåååå man kan inte bli lyckligare än jag!
jag längtar så in i helvete! kanske får några blogginlägg när jag är där, men vet inte om vi har dator, pallar inte sitta på internetcafé heller liksom! slippa sverige i fyra veckor! kan det bli bättre?! svaret är självklart NEJ.
igår åkte min moster och vi lämnade henne på flygplatsen och sedan åkte vi till borås och övernattade hos släktingarna. sen fick vi gå upp rätt tidigt imorse för att åka hem, för pappa skulle jobba. och ja.. jag och mamma ska nog städa rejält innan vi åker och sånt så att ... veckan som kommer kommer bara att bestå av städning, skittrist men vad gör man inte för att få åka? tror att solen börjar gå uppåt nu, äntligen!
får nog springa imorgon, orkar verkligen inte idag.
ni får ha det bäst,
puss / s'

13.13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar