lördag 6 juni 2009

50 sanningar om dig själv

1. jag får minnen av låtar, dofter, ställen osv väldigt lätt, även om det är något litet.
2. jag har svårt för att glömma personer
3. jag tyckte om min hårfärg innan jag färgade det :(
4. jag har agrotionsproblem *stavning. (seriöst typ, jag blir irriterad/arg skitlätt och kan dampa för ingenting. då menar jag verkligen dampa!
5. jag var skitsnäll när jag var yngre, eller ja.. för ett-två år sedan..
6. jag saknar förra sommarn som in i helvete!
7. jag får sämst samvete när jag har bråkat eller slått min syster.
8. jag älskade skolan förut, gick dit även om jag var sjuk, haha!
9. jag hatar när folk äter äpplen!!
10. jag har en hemlighet som ingen någonsin kommer få reda på.
11. jag saknar stockholm och vill flytta dit!
12. jag har ont i ryggen väldigt ofta :(
13. jag har alltid varit intresserad av dans :o
14. jag hatar att bråka med mina närmsta vänner.
15. jag tycker gympa är roligaste ämnet i skolan :)
16. jag tyckte om darin för något år sedan :$
17. jag vill ha beyoncés röst!
18. jag har lätt för att tycka synd om folk,
19. jag blir irriterad när folk gör '':P'' till mig
20. jag tycker egentligen inte om att fylla år :o
21. jag hatar verkligen att mitt hår är så utslitet!
22. jag saknar turkiet
23. jag har velat rymma hemifrån men har aldrig vågat .
24. jag trivs utan smink!
25. när jag har handlat kläder och sånt för mina egna pengar känns det som att jag har slösat och det känns bara onödigt och jag blir ledsen haha,
26. jag vill ha lååångt hår :)
27. jag råkade skära upp mina ben med en rakhyvel när jag skulle raka dom, så nu är det små, små sår överallt typ :(
28. jag har haft över fem bloggar, har dessutom kvar två utav dom, riktigt pinsamt!
29. ''bollarna'' man har på handlederna på mig är större än alla andras, det ser äckligt ut!
30. jag brukar lägga märke till små onödiga saker som ingen annan gör
31. jag vill ha ett barn :o
32. jag har fastnat för en person och kan inte släppa den men 'den' förstår inte det,
33. jag hatar seriöst kärlek
34. jag stör mig så grovt mycket på en person just nu som jag har så jävla lust att bråka med, men det är ovärt, (säämsta sanningaran men stå ut :) )
35. jag vill inte vara ha rika föreldrar, tänk att få allt man vill utan att kämpa för det? fan vad tråkigt.
36. jag har brännt mig på pannan två gånger på samma ställe så det har vart ett sår där väldigt länge
37. jag har ett ärr på foten för jag blev sur på mamma en gång, så sparkade jag på massa saker och bland dom grejerna låg det en stor trägrej och jag råkade riva upp foten och ush, det gjorde hemskt ont!
38. jag minns exakt hur jag fick ärret på min haka, och nu undrar ni såklart (a) jo att jag var i tuve hos min kusin och vi lekte vid några berg (jag var ganska liten) och ja, så ramlade jag och det blödde som faan, så ringde vi pappa och det droppade blod hela vägen hem till mina kusiner och haha, shit jag minns allt!
39. jag saknar sumeyye, vi har seriöst ingen kontakt längre,
40. jag hatar ärligt att det alltid är jag som ska ta upp kontakten med folk jag bråkat eller tappat kontakten med,
41. jag stör mig på folk som dissar :)
42. jag brukar skylla på mina syrror om mitt rum är stökigt fasten det är mina grejer som ligger uppe oftast (a)
43. jag var riktigt riktigt kär i sommras
44. jag hatar att ha kvar minnen ibland
45. jag förväntar mig för mycket ibland :o
46. jag klarar mig utan min mobil :o (h)
47. jag tycker om hästar seriöst! :o dom har personlighet och är så jävla söta och ååh, nu saknar jag sofias häst bolly skitmycke!
48. mina systrar är störda hahah xd
49. jag älskar 'halo-beyonce' den ger mig sjukt mycket minnen!
50. jag tänker för mycket på allt möjligt, ibland blir det tillochmed läskigt :s


nu vet ni lite om mig.
pussochkram / sumeyye

6 juni 2009 20.03

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar