söndag 31 maj 2009

sommar snart!

hej!
idag är det söndag och jag har ingenting planerat.. rätt trist. igår hade jag världens mensvärk, jag ska utrota den seriöst! så jävla plågsamt. så jag gick och skulle vila typ runt klockan nio tror jag, så hade jag somnat så vaknade jag tolv-halv ett och kunde inte somna om.. ush. nu är jag iallafall pigg och vill ha en riktigt bra dag faktiskt. funderar på att åka in till stan och handla lite kläder, fick 800 kroner av mormor och morfar igår! riktiiigt gött! men problemet är att jag vet inte vad jag vill ha, förutom att jag måste ha ett par nya skor, mina är helt förstörda.. sedan måste jag ha en klännin och lite sånt. får väll se hur det blir.
ha bästa söndagen! och vet ni? dom senaste dagarna har jag inte sett ett enda moln på himlen! så himla skönt!

31 maj 2009 11.04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar